قالب پرشین بلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری، اجتماعی، طنز، فرهنگی

داشتم با ماشینم می رفتم سر کار که موبایلم زنگ خورد

گفتم بفرمایید الووو..، فقط فوت کرد !

گفتم اگه مزاحمی یه فوت کن اگه میخوای با من دوست

بشی دوتا فوت کن .

دوتا فوت کرد.

گفتم اگه زشتی یه فوت کن اگه خوشگلی دوتا فوت کن

دوتا فوت کرد .

گفتم اگه اهل قرار نیستی یه فوت کن اگه هستی دوتا فوت

کن دوتا فوت کرد .

گفتم من فردا میخوام برم رستوران شاندیز اگه ساعت

دوازده نمیتونی بیای یه فوت کن اگه میتونی بیای دوتا

فوت کن دوباره دوتا فوت کرد .

با خوشحالی گوشی رو قطع کردم فردا صبح حسابی

بخودم رسیدم بهترین لباسمو پوشیدم و با ادکلن دوش

گرفتم تو پوست خودم نمی گنجیدم فکرم همش به قرار

امروز بود داشتم از خونه در میومدم که زنم صدام کرد و

گفت ظهر ناهار میای خونه؟

اگه نمیای یه فوت کن اگه میای دوتا فوت کن.


[ شنبه 91/6/4 ] [ 1:40 عصر ] [ زهره باقریان ]
درباره وبلاگ


ساعت فلش

کد ساعت

ساعت فلش

کد ساعت



ساعت فلش

کد تقویم

قالب وبلاگ


استخاره آنلاین با قرآن کریم


کد موزیک